Hlavní informace

Moc, pomoc a bezmoc v sociálních službách a ve zdravotnictví

Strategie práce s klienty, krizové scénáře
Jůn, Hynek
Prodejní cena: 150 Kč
Array
(
)
Customfields: 1
Skladem
Výrobce: Portál

Agresivní chování, napadání ostatních klientů i sebezraňování, které může vést i k těžkým zraněním, má řadu příčin. Někdy vychází z podstaty handicapu, jindy ho může vyvolat chování lidí z okolí.

Kniha, která vychází z principů kognitivně-behaviorální terapie, se zabývá tím, jak mohou ošetřovatelé, vychovatelé a další lidé, kteří pracují s lidmi s problémovým chováním, změnit své chování tak, aby nevyvolávali problémové chování svých klientů. Knihu ocení speciální pedagogové, psychologové, psychoterapeuti, lidé pracující v zařízeních pro klienty s handicapem, zdravotnický personál psychiatrických klinik (tzv. neklidových oddělení).

PhDr. Hynek Jůn, Ph.D., je předsedou organizace APLA Praha. Zabývá se kognitivně behaviorální terapií problémového chování. Vystudoval učitelství a teologii a v rámci doktorandského studia se zabýval zvládáním problémového chování lidí s autismem a/nebo mentální retardací.

144
2010
První
978-80-7367-590-5