Hlavní informace

Strukturované učení v praxi

Uplatnění principů Strukturovaného učení v prostředí běžné školy
Tuckermann/Häußler/Lausmann
Prodejní cena: 240 Kč
Array
(
)
Customfields: 1
Skladem
Výrobce: Pasparta

 

Kniha se zabývá praktickým využitím metodiky Strukturovaného učení při výuce v běžných školách.

Autorky věnují pozornost žákům s vysoce funkčním autismem a Aspergerovým syndromem v běžné škole. Při přípravě publikace využily dlouholeté zkušenosti, které získaly při terapeutické práci s žáky s poruchou autistického spektra a při poradenství jejich pedagogům a blízkým osobám.

Porucha autistického spektra je neviditelný hendikep s dalekosáhlými důsledky pro peda­gogickou práci – nejen pro učitele, ale i pro žáky, od kterých se díky jejich intelektuálním schopnostem očekává, že by měli být schopni ve škole „úplně normálně“ fungovat. Avšak důsledky diagnózy snižují jejich celkovou funkčnost natolik, že bez potřebné míry podpory ve školním prostředí selhávají, setkávají se s neporozuměním a řadou neúspěchů.

Přitom často stačí jen zavést drobná opatření, která mohou situaci žáka s PAS výrazně zlepšit. Někdy je naopak zapotřebí opatření rozsáhlejších.

V předkládané knize všichni zájemci o danou problematiku naleznou řadu námětů a praktických návodů, jak při výuce žáků s PAS v praxi postupovat. Určena je pro pedagogy, asistenty pedagogů, rodiče a další zainteresovanou veřejnost.

 

84
2014
První
978-80-905576-3-5