Kdy se to stalo? – Access+

Novinka
649 Kč
Skladem

Oblíbená paměťová a přemýšlecí hra Kdy se to stalo? z herní řady Access+

Detailní informace

Detailní popis produktu

Herní řada Access+ je speciálně přizpůsobena k podpoře nápravy kognitivních poruch.
Hry jsou nástrojem, který stimuluje schopnosti a pomáhá upřednostňovat dojmy radosti a sdílené hry.

Díky větším kartám a pečlivě vybraným událostem si radost z hraní mohou užít opravdu všichni! Vyberte si námět a pusťte se do hraní! Vytvořte si časovou osu seřazením událostí z karet ve sledu, v němž se odehrály. Vynikající (a zábavný!) způsob procvičování paměti a zlepšení pozornostních dovedností.

Kognitivní funkce využívané ve hře Kdy se to stalo? Access+:

Logika a matematika:
Hráči musí události vyobrazené na kartách zařadit v chronologickém sledu. To vyžaduje aplikaci matematických znalostí, jako třeba kladných a záporných celých čísel a jejich řazení ve vzestupném pořadí, a povědomí o časové ose a chronologickém sledu.

Dlouhodobá paměť, vnitřní dialog a představivost:
Při hraní obou verzí (klasické i osobních zážitků) se hráči musí dostat k vědomostem či vzpomínkám ve své dlouhodobé paměti (epizodické a explicitní), aby určili, kam daná událost na časové ose zapadá. Tím okamžitě aktivují svůj vnitřní dialog, jak mluví sami k sobě o oné události a snaží se ji zařadit v čase, a/nebo svou představivost, kdy si hledané okamžiky přehrávají v mysli. Tyto mentální akce umožňují vyřešit, kam na časovou osu konkrétní karty umístit.

Další využívané kognitivní funkce:
Hráči během celé hry využívají své lexikální pole a představivost k dočasnému udržení pozorovaných obrázků a spojují je se svými dřívějšími vědomostmi. Hráči musí využívat také koncentraci a krátkodobou a pracovní paměť k rozmýšlení a analýze informací. Regulace impulzivnosti jim usnadňuje řazení události ve správném pořadí. Ve verzi osobních zážitků může být potřebná emoční regulace. Vzpomenutí si na určité události může někdy aktivovat související pocity. Když k tomu dojde, hráč musí regulovat vyvstalé emoční impulzy.

Koupí této hry přispějete 35 Kč na nadaci NAUTIS, která pomáhá lidem s autismem a jejich rodinám.

Obsah balení:
– 48 karet událostí: Každá karta má přední stranu a stranu s datem. Ilustrace jsou stejné na obou stranách. Na straně s datem je uvedeno datum i název události.
– 12 karet osobních zážitků: Každá karta obsahuje námět a ilustraci spojenou s nějakým okamžikem v životě
– 4 časové osy
– 1 pravidla

Doba hraní: 15 min
Počet hráčů: 1–4
Doporučený věk: 8+

Doplňkové parametry

Kategorie: Stolní hry
Doporučený věk: 8+

Buďte první, kdo napíše příspěvek k této položce.

Nevyplňujte toto pole: