Krizové situace ve škole

Kód: 511
Neohodnoceno
ZDARMAZDARMA
Ikonka webminář
290 Kč
Skladem

Jak správně pracovat s nejčastějšími kontexty vzniku krizových situací, role školy, role pedagoga.

24. listopadu;

17–18.30

Detailní informace

Detailní popis produktu

Současná doba, změny ve společnosti a v rodinách našich žáků přináší situace, o kterých hovoříme jako o náročných, krizových. Jsou doprovázeny akutním a výrazným zhoršením psychického stavu žáka nebo je ohroženo jeho bezpečí. Mnohdy tyto situace vyžadují náročná řešení, zapojení externích institucí (OSPOD, Policii ČR, DKC, PPP aj.), složitou komunikaci s rodiči. Právem vyvstávají otázky k roli školy jako instituce, k roli pedagoga – kde jsou naše kompetence, jak správně poskytnout tzv. první psycho-sociální pomoc? Jak efektivně nastavit spolupráci s rodiči? Kdy je škola v roli pomocné a podporující a kdy v roli kontrolující? Jak ošetřit sám sebe při krizových situacích apod. Představím doporučená vodítka pro praxi, jak správně pracovat s nejčastějšími kontexty vzniku krizových situací jako jsou – syndrom CAN, pokus o sebevraždu, sebepoškozování, porucha chování, rozpad rodiny nebo náhlá ztráta.

Lektor — Mgr. Jana Březinová, školní psychoterapeutka, speciální pedagožka – etopedka, supervizorka

Buďte první, kdo napíše příspěvek k této položce.

Nevyplňujte toto pole: