Cestování v dopravních prostředcích – sociální příběh
Související produkty
Detailní popis produktu
„Před stanicí, kde vystupuju, se začnu připravovat, ale důležité je, abych se pevně držel, protože když tramvaj zastavuje, mohl bych spadnout. Když tramvaj v zastávce zastaví, čekám, až se dveře otevřou, a pak vystoupím. Při vystupování dávám pozor, abych nezakopl.“
Sociální příběh je jedním z nástrojů rozvoje sociálních dovedností. Svou vizuální formou podporuje spolehlivou a smysluplnou výměnu informací mezi rodiči, pedagogy, pečujícími osobami a dětmi, u nichž je třeba specificky rozvíjet sociální dovednosti. V uvedeném případě jde o krátký a jednoduchý příběh, který však, dle zadání, může být i složitější pro děti starší a v nácvicích sociálních dovedností pokročilejší.
Zajímá vás více k tématu sociálních dovedností u lidí s PAS?
Doplňkové parametry
| Kategorie: | Pracovní listy ke stažení | 
|---|---|
| EAN: | elektronicky | 
| Autor: | Věra Čadilová, Zuzana Žampachová | 
| Ilustrace: | Veronika Pelánová | 
| Cílová skupina: | předškolák, dítě s PAS, dítě se SVP, 1. stupeň | 
| Téma: | sociální učení | 
| Edice: | Petr a jeho příběhy | 
| Počet listů: | 5 | 
| Metodika: | ANO | 
| Obsah: | Rozvoj sociálních dovedností, cestování dopravními prostředky | 
Diskuze
Buďte první, kdo napíše příspěvek k této položce.

 
                                                                                                                                                                                     
                                                                                                                                                                                     
                                                                                                                                                                                     
                                                                                                                                                                                     
                                                                                                                                                                                     
                                                                                                                                                                                     
                                                                                                                                                                                     
                                                                                                                                                                                     
                                                                                                                                                                                     
                                                                                                                                                                                     
                                                                                                                                                                                     
                                                                                                                                                                                     
                                                                                                                                    
    
    
            
 
                                                                                                                                    
    
    
            