Modelování v alternativní a augmentativní komunikaci
Detailní popis produktu
Kniha vychází z dlouholeté praxe s prací s lidmi s narušenou komunikační schopností (NKS). Ukazuje cestu, jak při učení se řeči vytvořit dětem i dospělým s NKS takové podmínky, jaké mají lidé s běžným vývojem. Publikace obsahuje řadu tipů, jak zábavně a přirozeně zapojit alternativní a augmentativní komunikaci (AAK) do každodenního života. Ukazuje, jak důležitá je role komunikačního partnera v procesu učení a jak se stát dobrým vzorem a modelem při používání AAK.
V první části knihy autoři srozumitelně a čtivě vysvětlují, co to modelování je a proč je důležité. Opírají se přitom o vývoj řeči u zdravých dětí. Dále popisují základní zásady a fáze modelování a uvádějí, jak k modelování přistupovat tak, aby proces učení AAK byl pro daného člověka co nejvhodnější a nejúspěšnější. Ve druhé části jsou pak uvedeny praktické tipy a příklady, jak a při jakých příležitostech modelovat v každodenním životě, jak AAK zapojovat a učit se ji přirozenou formou.
Díky publikaci se lidé s NKS mohou naučit komunikovat způsobem, který přináší oběma stranám radost z funkční vzájemné komunikace. Kniha pomůže hlavně rodičům dětí s NKS, ale také jejich nejbližšímu okolí (pečujícím, pedagogům, asistentům). Ocení ji současně i sociální pracovníci, speciální pedagogové a další odborníci.
Zajímá vás více k tématu alternativní komunikace?
Doplňkové parametry
| Kategorie: | Pedagogika a speciální pedagogika | 
|---|---|
| EAN: | 9788088429906 | 
| Autor: | Claudio Castañeda, Nina Fröhlich, Monika Waigand | 
| Překlad: | Mgr. Anna Šujanová | 
| Lektor českého vydání: | Mgr. Jana Šarounová | 
| Rok vydání: | 11/2023 | 
| Počet stran: | 72 | 
| ISBN: | 978-80-88429-90-6 | 
| Položka byla vyprodána… | |
Diskuze
Buďte první, kdo napíše příspěvek k této položce.


 
                                                                                                                                    
    
    
             
                                                                                                                                                                                     
                                                                                                                                                                                     
                                                                                                                                                                                     
                                                                                                                                                                                     
                                                                                                                                                                                     
                                                                                                                                                                                    