Strukturované učení v praxi

240 Kč 240 Kč / 1 ks
Skladem

Uplatnění principů Strukturovaného učení v prostředí běžné školy.

Detailní informace

Detailní popis produktu

Kniha se zabývá praktickým využitím metodiky Strukturovaného učení při výuce v běžných školách. Autorky věnují pozornost žákům s vysoce funkčním autismem a Aspergerovým syndromem v běžné škole. Při přípravě publikace využily dlouholeté zkušenosti, které získaly při terapeutické práci s žáky s poruchou autistického spektra a při poradenství jejich pedagogům a blízkým osobám.

Porucha autistického spektra je neviditelný hendikep s dalekosáhlými důsledky pro peda­gogickou práci – nejen pro učitele, ale i pro žáky, od kterých se díky jejich intelektuálním schopnostem očekává, že by měli být schopni ve škole „úplně normálně“ fungovat. Avšak důsledky diagnózy snižují jejich celkovou funkčnost natolik, že bez potřebné míry podpory ve školním prostředí selhávají, setkávají se s neporozuměním a řadou neúspěchů. Přitom často stačí jen zavést drobná opatření, která mohou situaci žáka s PAS výrazně zlepšit. Někdy je naopak zapotřebí opatření rozsáhlejších. V předkládané knize všichni zájemci o danou problematiku naleznou řadu námětů a praktických návodů, jak při výuce žáků s PAS v praxi postupovat. Určena je pro pedagogy, asistenty pedagogů, rodiče a další zainteresovanou veřejnost.

Doplňkové parametry

Kategorie: Pedagogika a speciální pedagogika
Autor: Antje Tuckermann, Anne Häußler, Eva Lausmann
Překlad: Jitka Hakenová
Vydání: 1. vydání, brožované
Rok vydání: 2014
Počet stran: 84
ISBN: 978-80-905576-3-5

Buďte první, kdo napíše příspěvek k této položce.

Nevyplňujte toto pole: